donderdag 18 september 2014

Ik droom van een school waar …

Ik droom van een school waar jij evengoed zorgt voor ‘t jouwe als voor ‘t mijne.

                                  P1130429   

Vandaag kwam Jantje Maan op bezoek. Hij kan dromen zien! We mochten allen meekijken.

Saartje had een heel enge droom. Miel Verniel en zijn vrienden schopten op haar schooltas, gooiden met haar stiften … Foei! Foei! Foei! Gelukkig, Jantje Maan kan toveren en toen had Saartje een heel mooie droom. Miel Verniel en zijn vrienden waren lief. Ze ruimden alles netjes op. Fijn zo!

Jantje Maan was ook blij. We leerden zorg te dragen voor het gerief van een ander en voor dat van ons.

Allen zongen we een mooi lied. Dag Jantje Maan, tot de volgende keer!

Super, super, super blij

Super, super, super blij,
voel ik mij vandaag.
Want ik droomde toch zo fijn
dat we vriendjes zijn.

Ligt mijn schooltas op de grond,
schop ze dan niet in het rond.
Aan mijn kap trek je toch niet
want dat doet mij veel verdriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten