donderdag 5 maart 2015

Jantje Maan op bezoek

          Ik droom van een school waar ook jij zorgt voor alles rondom ons!              

Vandaag leerden we te zorgen voor een mooie natuur, een nette speelplaats, niets zomaar weg te gooien, te kleine kledij te geven aan iemand, … ! Ook ons liedje illustreert het heel mooi! Zingen jullie mee? De kinderen helpen jullie vast en zeker. Zij kennen het reeds prima.

       P1150130P1150125

                     Nu nog doen en onze droom wordt waar!

Jantje Maan komt dit schooljaar vast nog eens op bezoek. Wij zorgen vanaf nu dat alles rondom ons mooi blijft. We houden van een mooie natuur!                             

Super, super, super blij

Super, super blij,
voel ik mij vandaag.
Want ik droomde toch zo fijn
dat we vriendjes zijn.

Ligt mijn schooltas op de grond,
schop ze dan niet in het rond.
Aan mijn kap trek je toch niet
want dat doet mij veel verdriet.

Duwen, schoppen is niet fijn,
want dat doet ontzettend pijn.
Spuwen, nijpen en de rest,
daaraan heb ik echt de pest! .

Ik droom van een school, zo tof
waar ik met mijn vriendjes bof.
Zelf hoor ik dat ook zo graag,
dus begin eraan vandaag.

Heb respect voor de natuur,
gooi geen rommel bij je buur.
Wat je nog gebruiken kan,
geef je door aan Jip en Jan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten